czwartek, 6 października 2016

FutureAdPro - co to jest ?




FutureAdPro jest to platforma reklamowa, która poprzez swój produkt, pozwala zwiększyć ruch na naszej stronie internetowej (sklep, blog, fanpage, inny program zarobkowy).

Start programu: 8 kwietnia 2016

Założyciele: Roman Ziemian i Stephan Morgenstern

Korzyści:

- 800 wyświetleń po zakupie 1 AdPacka 50$

- 160 wyświetleń po zakupie 1 Adpacka 10$
- Udział w podziale zysków ze sprzedaży reklam FutureAdPro i innych źródeł dochodów


Obowiązki: Każdego dnia trzeba obejrzeć 10 reklam

Rodzaje AdPacków: 

Adpack 50$ który daje 1% zysku każdego dnia przez 120dni
Przykład: 50$ AdPack daje 60$ po 120 dniach

Adpack 10$ wypracowuje 12$ po około 150 dniach. (działa wolniej niż ten 50$).

Maksymalna liczba posiadanych AdPacków to 1000 - powodem jest zachowanie stabilności portalu.

Systemy płatności:

-bitcoin
-Payza
-2Pay4You
-Neteller
-Perfect Money
-Bank transfer (przelew bankowy)
-STP
-AdvCash
-BitBay

Minimalna kwota do wypłaty to 10$



Poleceni:
Nie ma obowiązku posiadania osób poleconych!
Prowizja od poleconych jest zależna od wykupionego abonamentu


Abonament: 








Ryzyko:

FutureAdPro oferuje możliwość osiągania korzyści finansowych w oparciu o zyski serwisu. Aby wziąć udział w podziale zysków należy wykupić usługę reklamową, minimum jeden pakiet reklamowy (Adpack). Serwis FutureAdPro nie jest programem inwestycyjnym i nie może być jako taki określany przez użytkowników. Premie naliczane są każdego dnia po obejrzeniu 10 reklam dziennie. Jeśli Reklamodawca nie obejrzy danego dnia minimum 10 reklam nie bierze udziału w danym dniu w podziale zysków wygenerowanych w serwisie.

Ryzyko polega na tym, że jeśli firma nie będzie miała któregoś dnia zysków – to zwyczajnie nie podzieli się czymś czego nie ma.


Zalety:

  • własny portal społecznościowy (FutureNet)
  • polski program (siedziba firmy mieści się we Wrocławiu)
  • stały rozwój oczywiście na plus, wprowadzanie wielu udogodnień 
  • matryce (dla większości to zaleta)
  • korzyści finansowe w oparciu o zyski serwisu (Adpack wypracowuje 1% zysków dziennie)
  • prowizja za budowę zespołu
  • brak obowiązku poleceń
  • i wiele innych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz