sobota, 24 września 2016

Co to jest AdPack?




AdPack jest to paczka (pakiet) reklam, która pozwala nam reklamować i promować swoja stronę, firmę, bloga itp.

Portale typu revshare do AdPacków mogą dołączać różnego rodzaju bonusy. Mogą to być:

  • wyświetlenia (wizyty) dla Twojej strony,
  • wyświetlenia Twojego banera,
  • bonusy, którymi dzielą się portale typu revshare z własnych przychodów.


Ważność AdPacków:

Adpack ma swoją ważność czasową. Jest ona narzucona przez dany portal. 

Dla przykładu:
mx.world: 44 dni
FutureAdPro: 120 dni



Rodzaje AdPacków:

Tu mówimy o kwotach za jakie dany AdPack można zakupić.
Najczęściej są to AdPacki za 5$, 25$, 50$


BONUSY:

Firma typu Revshare może dać ci całkiem fajne bonusy pod warunkiem, że Ty także wniesiesz cos do firmy. Najczęściej jest to obejrzenie 10 reklam innych firm korzystających z usług portalu. Bonusy przeważnie są podawane w procentach.

Przykłady:

FutureAdPro:
Adpack o wartości 50$ - bonus 1% dziennie przez 120dni =60$

mx.world (dane 2016 rok): 
Adpack o wartości 5$ - bonus 2,5% dziennie przez 44 dni = 5,50$
Adpack o wartości 25$ - bonus 2,5% dziennie przez 44 dni = 27,50$
Adpack o wartości 50$ - bonus 2,5% dziennie przez 44 dni = 55$




Ryzyko:

Portale często są na różnych etapach rozwojowych. Niektóre na rynku są całkiem nowe, a niektóre dłuższy czas. Firma nie ma obowiązku dzielić się swoim zyskiem, zwłaszcza wtedy, gdy przynosi straty i takich środków do podziału nie ma. Produktem właściwym jest pakiet reklamowy, a nie korzyści finansowe. Każdy działa na własne ryzyko. Strony typu revshare nie są portalami inwestycyjnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz